محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

دانلود پلیر فایل های صوتی و تصویری – QuickTime Pro

پلیر قدرتمند فایل های صوتی و تصویری - کوییک تایم پلیر

QuickTime Pro 7.7.4

کوئیک‌تایم (QuickTime)‏ نرم‌افزار پخش‌کننده چند رسانه‌ای است که توسط شرکت اپل توسعه یافته‌است.

این نرم‌افزار قادر به مدیریت فرمت‌های دیجیتال ویدیو، تصویر، صدا و تصاویر پانوراما است. نسخه کلاسیک کوئیک‌تایم برای ویندوز اکس‌پی و مک اواس ده لئوپارد و نسخه‌های بعدی سیستم‌عامل‌ها موجود است.نسخه اخیر کوئیک‌تایم ایکس، برای سیستم‌عامل‌های اسنولئوپارد، لاین و مونتین لاین موجود است.

ویژگی های کلی نرم افزار QuickTime :

-  پشتیبانی از ده ها نوع فایل های صوتی و تصویری

-  تنظیمات حرفه ای و کامل برای انواع سلیقه ها

-  امکان ذخیره ویدیو ها از وب سایت ها

-  انعطاف بالای نرم افزار در عملکرد

-  امکان ضبط صوت

-  تبدیل فایل های رسانه ای مخصوص آیپاد

-  حالت نمایش اسلایدی رسانه



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود نرم افزار RealPlayer Plus – پخش کننده ویدئو و صوت

پخش کننده قدرتمند ویدئو و صوت

RealPlayer Plus 16.0.3.51 Final

RealPlayer یکی از مشهور ترین و قدرتمند ترین نرم افزار های پخش ویدئو و صوت در دنیاست. این نرم افزار بخاطر ویزگی های خاص خود توانسته جای خوبی بین کاربران خود باز کند و روز به روز به حامیان خود اضافه کند . RealPlayer  یک پلیر معمولی نیست و از انواع فایل های ویدئویی پشتیبانی می کند. همچنین از ویژگی های مثال زدنی این نرم افزار ، امکان رایت روی انواع لوح فشرده است. از دیگر ویژگی های این نرم افزار استفاده از ایستگاه های آنلاین صوتی و تصویری است و می تواند به بهترین کیفیت ممکن صوت و تصویر را به شما ارائه کند. همینک ورژن پلاس این نرم افزار قدرتمند را در سایت عصر دانلود آماده کرده ایم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

CyberLink PowerDVD Ultra

CyberLink PowerDVD Ultra v13.0.3105.58 نام نرم افزاری حرفه ای و نام اشنا برای ارجی فیلم های دی وی دی می باشد. PowerDVD را یکی از بهترین نرم افزار های اجرای فایل های صوتی و تصویری میتوان نام برد. این نرم افزار با دارا بودن چندین قابلین نیاز کاربر را برای اجرای فایل های صوتی و تصویری رفع می نماید. از جمله قابلیت های این نرم افزار امکان اجرای فیلم های 3D و Blu-ray و HD می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید فیلم های خود را در بهترین کیفیت و وضوح و صدای عالی تماشا نمائید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار دارا بودن 8 کانال خروجی صدا میتوان نام برد ، که باعث توجه بیش از پیش کاربران شده است. نسخه جدید این نرم افزار با 60 قابلیت جدید وبهبود یافته همراه می باشدکه از جمله آنها میتوان به قابلیت نمایش تصاویر سه بعد ، امکان ضبط 3D TV ، امکان پخش Blu-ray 3D ، دارا بودن یوتیوب پیشرفته ، دارا بودن پد لمسی کنترل ژست ، امکان نمایش تصاویر در فرمت های گوناگون JPG / BMP / TIFF / RAW / PNG ، دارا لودن کتابخانه هوشمند رسانه ها و... تنها برخی از ویزگی های این نرم افزار حرفه ای می باشند. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود Cockos REAPER v4.261 نرم افزار ویرایش و میکس فایلهای صوتی

| نسخه جدید و مناسب با سیستم های 32 و 64 بیتی بر روی سایت قرار گرفت | | آخرین تغییرات تا 16/آبان/1391 |
در اين پست از وب سايت ميهن دانلود قصد معرفي يک نرم افزار حرفه اي جهت ويرايش فايل هاي صوتي،ضبط صدا،ميکس و... را داريم.با اين نرم افزار شما ميتوانيد انواع فايل هاي صوتي مانند MP3, OGG و حتي MIDI را باز کرده و آنها را به هر نحوي که دوست داريد ويرايش کنيد.REAPER يک نرم افزار کاملا مناسب و حرفه اي براي کار بر روي فايل هاي صوتي ميباشد.نرم افزاري که بهترين امکانات را دارد.اين برنامه از حتي از فايل هاي باز و در حال اجراي usb نيز پشتيباني ميکند.عملکرد بسيار عالي اين موتور باعث شده است که طرفداران زيادي پيدا کند.يکي ديگر از قابليت هاي اين برنامه تواناي استخراج انواع فرمت ها مانند  WAV/BWF/W64, AIFF, WavPack, FLAC, OGG, and MIDI مي باشد.اين برنامه بسيار انعطاف پذير ميباشد و هر کاري که دوست داريد ميتوانيد به راحتي روي فايل هاي صوتي خود انجام دهيد.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود مرورگر Maxthon 4.0.5

مرورگر مکستون 4

Maxthon 4.0.5

Maxthon مرورگری قدرتمند و مشهور می باشد که طرفدارانی در سرتاسر جهان دارد. این مرورگر با ابزاری که در اختیار کاربران خویش قرار می دهد باعث جذب بیشتر مخاطبان خود می شود. این مرورگر امکاناتی همچون پر کردن خودکار فیلد های وب ، فید ریدر ، ابزار مدیریت بوکمارک ها ، امکان تصویر برداری از صفحه و غیره را ارائه می کند. دانلود آخرین ورژن منتشر شده این مرورگر رایگان در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 22 تير 1392برچسب:دانلود مرورگر Maxthon 4,0,5,
ارسال توسط محمد

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند. نرم افزار GOM Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده ، سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

 

gom player پخش اكثر فرمت هاي صوتي و تصويري با GOM Player 2.1.25.5017

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 37646
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین